Blogg08or är Cancerogena

Helt klart, jag har suttit och kollat runt lite på tre stockholmsbrudars fjortisbloggar
och kommer fram till att dom antingen är cancerogena eller sprider AIDS.
Att dom blir stora tycker jag bevisar att vi måste byta regering, när folk som stavar så dåligt får så många anhängare skrämmer mig. Det finns framförallt två "bloggerskor" som är helt sjukt dåliga, den ena lanserade härromdagen det nya ordet "baksprung" - som då skulle vara en blandning av ursprung och bakgrund, lilla vännen, blanda inte ihop begreppen, Bakgrund och Ursprung har inte ens nästan samma betydelse den andra bloggerskan har lanserat ord som Pördigt och Schnerty, jag hoppas för hennes egen skull att det inte ens är nästan seriöst för det är bara dåligt.
Människor som inte kan uttrycka sig utan lägger in små Jha och Mh har uppenbarligen inte lyssnat i skolan, där lärde iallafall jag, som är lite äldre än nämda flicka, att om man inte har något att säga så håller man käften.

Jag kan lova att om jag kom upp på bloggportalen så skulle jag konkurera ut hela bloggstockholm på 3 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0